Sunday 16 December 2012

Rohanas: Hanoi-bol Koh Tao-ra

Mi meg Hanoiban voltunk, mikor a haverjaink mar Koh Tao-n es meg mindenkepp szerettunk volna meginni veluk par sort, szoval mentunk utanuk amilyen gyorsan csak tudtunk.

Reggel 1/2 6-kor keltunk, 6-ra jott ertunk a taxi. Egy ora volt amig kiertunk a repterre, ahol elfeleztunk egy borzalmas reggelit, es ittunk egy kavet. 10-kor szallt fel a gep, es 12-kor szallt le Bangkokban. Rohantunk az utlevel ellenorzeshez, aztan a csomagoert, majd sorba kellett allni a taxiert, de 1/2 1-kor mar uton voltunk a vasutallomas fele. Mondtam a taxi sofornek, hogy nagyon megkoszonnom ha nem kesnenk le a vonatunkat, ami lehet hogy nem volt valami okos otlet, mert 150-nel cikaztunk a tobbi auto kozott, bar ketsegtelenul hamar odaertunk a palyaudvarra.

A vonat egy oras kesessel indult, ami thaifoldi mercevel nem is olyan rossz. Mar csak halokocsis helyre volt jegy es egy eleg erdekes vagonban utaztunk. Ket ules volt egymassal szemben, amiben ultunk es felette meg egy lenyithato ágy. A ket szekbol is agyat lehetett csinalni, miutan besotetedett, aludtunk is egy keveset.

A vonat este 11-re ert Chumphonba. Elsetaltunk az allomasrol a szallodaba, ahol megvettuk masnapra a hajo jegyet, kidobtuk a csotanyt az ablakon, ami a szobankban volt, es mar aludtunk is. Masnap reggel 5:20-ig.

6-kor indult a busz, ami kivitt a hajohoz. 7-kor indult a hajo, ami 9-re ert Koh Tao-ra. Gyorsan megreggeliztunk, leraktuk a cuccunkat a szallasunkon, es megkerestuk a tobbieket, majd beultunk egy helyre es ittunk veluk egy sort.

Koh Tao egy nagyon aranyos kis thai sziget. Amiota hazamentek a haverjaink, akik harom heten at voltak nalunk latogatoban, tobbnyire csak pihenunk. Ucsorgunk a tengerparton, olvasunk, setalgatunk, ilyenek.